U kunt op verschillende manieren een afspraak maken:
Online een afspraak maken
Via het patiëntenportaal kunt u 24/7 afspraken maken bij de huisartsen en assistent. Let u er op dat u bij de juiste zorgverlener de afspraak maakt? Indien u een afspraak maakt bij de verkeerde zorgverlener, is het mogelijk dat de afspraak niet door kan gaan.
Telefonisch een afspraak maken
Op werkdagen tussen 8:00 en 11:00 kunt u ons bellen op 020 – 641 25 50. Om u goed te kunnen helpen, vraagt de assistent naar de reden van uw contact. Zij doet dat om samen met u te kijken of een afspraak nodig is, hoe dringend het is, hoeveel tijd er nodig is en bij wie de afspraak gemaakt moet worden. Daardoor kan het gesprek langer duren. Wij vragen hiervoor uw begrip. De assistent is hierin getraind, gaat vertrouwelijk met uw informatie om en zal bij een advies altijd de huisarts informeren.
Kan uw afspraak niet doorgaan? Laat ons dat uiterlijk 24 uur van tevoren telefonisch weten. Een andere patiënt kan dan worden ingepland. Indien u zonder bericht niet op een afspraak komt, kan de praktijk hier kosten voor in rekening brengen. De kosten zijn afhankelijk van de tijd die er voor u gereserveerd was. Deze kosten worden niet door uw zorgverzekeraar vergoed.
In geval van spoed: kies 1 in het keuzemenu.
Voor kwaliteitsverbetering willen we graag meer inzicht krijgen in hoe onze praktijk functioneert. Uw mening is daarbij erg belangrijk, omdat u bepaalde aspecten goed kunt beoordelen.
We vragen u daarom om een korte vragenlijst in te vullen. Dit gebeurt volledig anoniem en kost ongeveer 5 tot 10 minuten. Heeft u vragen? Neem dan contact op met de assistente.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!